Telefon Hidroelectrica suport clienti si asistenta rapida deranjamente

Hidroelectrica este unul dintre cei mai importanti jucatori din sectorul energetic din Romania, avand ca activitate principala producerea si furnizarea de energie electrica, in special din surse hidroenergetice. Compania este un lider national in domeniul energiei regenerabile, contribuind semnificativ la stabilitatea sistemului energetic national prin furnizarea de servicii de sistem esentiale.

Site-ul oficial al Hidroelectrica, hidroelectrica.ro, este platforma prin care compania isi prezinta activitatea si serviciile destinate atat consumatorilor casnici, cat si celor din sectorul business. Scopul principal al site-ului este de a oferi informatii detaliate despre oferta de energie electrica, detalii despre contractele de furnizare, precum si despre serviciile de productie si furnizare de energie verde. Utilizatorii pot accesa informatii actualizate despre conditiile de furnizare a energiei, facturare, dar si solutii pentru diverse situatii legate de consumul de energie electrica.

Date de contact

Pentru a contacta Hidroelectrica, clientii pot folosi mai multe canale de comunicare. Detaliile de contact includ adresa centrala a companiei, numere de telefon dedicate si adrese de email pentru diverse departamente:

Telefon
Serviciul clienti: 021 9834 sau 021 9861
Registratura: 021 303 2500

E-mail
[email protected] (Cabinet Presedinte)
[email protected] (Departament Furnizare)
[email protected] (Serviciu Comunicare, PR si CSR)
[email protected] (Protectia datelor)

Adresa sediu central
Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Bucuresti, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal: RO-011171, Romania

Website
www.hidroelectrica.ro

Program de lucru

Hidroelectrica are urmatorul program de lucru:
Luni: 8:00 – 16:30
Marti: 8:00 – 16:30
Miercuri: 8:00 – 16:30
Joi: 8:00 – 16:30
Vineri: 8:00 – 14:00
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis

FAQ

De ce apar atat de multe componente pe factura de energie electrica si nu doar energia consumata?
Pe factura apar mai multe componente pentru ca energia electrica parcurge mai multe etape inainte de a ajunge la locuinta dumneavoastra: producerea, transportul si distributia. Fiecare dintre aceste etape este reglementata si facturata separat, iar valoarea totala a facturii include si tarifele pentru serviciile de transport, distributie, certificatele verzi, accize si contributia pentru cogenerarea de inalta eficienta.

Ce sunt certificatele verzi si de ce sunt facturate separat pe factura?
Certificatele verzi sunt titluri care atesta producerea de energie din surse regenerabile. Ele sunt facturate separat, oarece sunt o obligatie impusa de legislatia romaneasca pentru sustinerea producerii de energie verde. Pretul acestora se bazeaza pe tranzactiile de pe piata centralizata a certificatelor verzi.

Cum pot contesta o factura primita de la Hidroelectrica?
Daca aveti nelamuriri legate de factura, o puteti contesta prin e-mail la adresa [email protected], apeland numerele 02983 sau 029861, sau prin centrele de relatii cu clientii Hidroelectrica.

Ce fac daca primesc factura cu intarziere?
In cazul in care factura ajunge cu intarziere, o puteti solicita rapid accesand aplicatia iHidro, activand factura electronica sau solicitand-o prin e-mail la [email protected].

Cum pot plati factura Hidroelectrica?
Puteti plati factura prin diverse metode disponibile pe pagina web Hidroelectrica sau in factura primita. Detaliile de plata (Cont Contract si Numar Factura) trebuie mentionate corect pentru alocarea corecta a platii.

Ce se intampla daca nu platesc factura de energie electrica la timp?
In cazul neplatii la termen, se aplica dobanzi penalizatoare. Pentru persoanele fizice, aceasta este rata dobanzii BNR plus puncte procentuale, iar pentru persoanele juridice, rata dobanzii BNR plus 8 puncte procentuale.

Ce este contributia pentru cogenerarea de inalta eficienta?
Este o suma datorata de fiecare consumator pentru promovarea si dezvoltarea producerii de energie electrica in sistem de cogenerare de inalta eficienta. Acest sistem contribuie la cresterea eficientei energetice si la securitatea alimentarii cu energie.

Cum pot solicita esalonarea unei plati pentru factura de energie electrica?
Puteti solicita esalonarea unei plati accesand formularul disponibil pe site-ul Hidroelectrica, completand cererea si trimitand-o pe email la [email protected].

Cum pot verifica daca plata facturii a fost efectuata corect?
Este important sa introduceti corect detaliile de plata (Cont Contract si Numar Factura) la momentul platii. Daca nu respectati aceste instructiuni, plata poate fi procesata cu intarziere sau returnata.

Ce este energia reactiva si de ce apare pe factura?
Energia reactiva este necesara pentru mentinerea campurilor electromagnetice in retea, dar nu poate fi utilizata direct. Aceasta apare pe facturile consumatorilor cu puteri aprobate mai mari de 30 kW sau pentru consumatorii noncasnici, conform reglementarilor ANRE.

Cum pot recupera banii de la Hidroelectrica daca am un sold negativ pe factura?
Daca aveti un sold negativ, adica o suma in avans, puteti solicita returnarea acestei sume prin completarea unei cereri de restituire trimise la [email protected].

Care este procesul de alocare a platilor pentru clientii cu mai multe locuri de consum?
Platile efectuate pentru clientii cu mai multe locuri de consum pot fi alocate fie la nivel de Cod Client (sumele se aloca pe facturi in functie de vechimea acestora), fie la nivel de Cont Contract (sumele se aloca doar pentru facturile acelui cont).

Cum pot inregistra un cont pe aplicatia iHidro?
Pentru a inregistra un cont, trebuie sa accesati aplicatia iHidro si sa creati un cont personal. Dupa inregistrare, veti avea acces instant la facturile emise si alte informatii relevante.

De ce sunt aplicate accizele pe factura de energie electrica?
Accizele sunt taxe impuse de stat pentru anumite produse, inclusiv energia electrica. Acestea sunt incasate de furnizor si transferate la bugetul de stat.

Cum pot solicita o factura rapida daca nu am primit-o?
Puteti solicita factura rapid prin email la [email protected] sau prin activarea optiunii de facturare electronica, astfel factura va ajunge direct in inbox-ul dumneavoastra.

Cum pot inlocui datele de contact in cazul in care nu primesc factura?
Daca intampinati probleme cu primirea facturii, verificati si actualizati datele de contact din contul dumneavoastra de pe site-ul Hidroelectrica sau contactati un consultant prin email.

Cum sa platesc factura daca am mai multe contracte de energie electrica?
Daca aveti mai multe contracte, platile pot fi alocate fie la nivel de Cod Client, fie la nivel de Cont Contract, in functie de alegerea dumneavoastra. Aceasta poate fi modificata printr-o cerere oficiala.

Ce se intampla daca am o factura cu valoare zero?
O factura cu valoare zero poate aparea in cazul in care nu s-au inregistrat consumuri sau daca s-au facut corectii la facturi anterioare. Daca aveti nelamuriri, este recomandat sa contactati serviciul de relatii cu clientii.

Cum pot plati factura de energie electrica din afacerea mea?
Clientii business pot plati factura de energie electrica utilizand modalitatile de plata disponibile pe site-ul Hidroelectrica sau prin optiunea de plata directa prin banca.

Care este termenul de plata pentru factura de energie electrica?
Termenul de plata este specificat in cadrul fiecarei facturi, iar neplata acesteia pana la scadenta poate atrage aplicarea unor dobanzi penalizatoare.

Cum se poate modifica adresa de livrare pentru facturile de energie electrica?
Modificarea adresei de livrare a facturilor se poate face prin contactarea serviciului de relatii cu clientii Hidroelectrica, fie prin e-mail la [email protected], fie prin actualizarea datelor in contul online iHidro.

De ce nu pot vizualiza factura in aplicatia iHidro?
Daca factura nu este vizibila in aplicatie, poate fi din cauza unor probleme tehnice sau din cauza unei erori de sistem. In acest caz, va recomandam sa contactati suportul tehnic la [email protected] sau sa verificati daca aveti o conexiune stabila la internet.

Cum pot schimba tipul de tarif (normal sau dublu) pe care il platesc pentru energia electrica?
Schimbarea tipului de tarif se poate face la cerere, in baza unei solicitari scrise trimise la [email protected]. Este important sa verificati conditiile reglementate de ANRE pentru acest tip de modificare.

Cum pot afla care este pretul de furnizare al energiei electrice aplicabil in cazul meu?
Pretul de furnizare este detaliat pe factura emisa si depinde de tipul de contract si de categoria de consum. Puteti solicita informatii suplimentare prin contactarea serviciului de relatii cu clientii sau verificand oferta de pret de pe site-ul Hidroelectrica.

Cum se poate renunta la serviciile Hidroelectrica?
Daca doriti sa renuntati la serviciile Hidroelectrica, trebuie sa depuneti o cerere de reziliere a contractului, impreuna cu o copie a actului de identitate, la sediul companiei sau prin e-mail.

Care sunt optiunile de plata pentru facturile de energie electrica?
Facturile de energie electrica pot fi platite prin transfer bancar, direct in agentiile bancare, prin platformele de plati online sau prin aplicarea optiunii de plata directa din aplicatia iHidro.

Ce fac daca nu am primit factura de energie electrica pentru o perioada mai lunga?
Daca nu ati primit factura, ar putea fi vorba de o problema cu livrarea sau cu datele de contact. Va recomandam sa verificati si sa actualizati informatiile in contul dumneavoastra si sa contactati Hidroelectrica pentru a solicita o noua factura.

Cum pot verifica istoricul platilor efectuate?
Puteti verifica istoricul platilor efectuate prin accesarea contului iHidro sau prin solicitarea unui extras de plata detaliat de la serviciul de relatii cu clientii Hidroelectrica.

De ce apare o diferenta intre consumul estimat si cel real pe factura?
Diferenta poate aparea din cauza estimarilor folosite pentru calcularea consumului, in cazul in care citirea contorului nu a fost efectuata la timp. Aceasta se poate corecta la urmatoarea citire a contorului.

Cum pot cere un bon fiscal pentru plata facturii?
Un bon fiscal pentru plata facturii poate fi solicitat direct la momentul platii, in agentiile de plati sau, pentru platile online, in formularul de confirmare a platii.

Cum se efectueaza citirea contorului pentru facturarea corecta a consumului?
Citirea contorului se poate face automat, prin sistemele de citire la distanta, sau manual, de catre un reprezentant al Hidroelectrica. Este important ca citirea sa fie efectuata conform reglementarilor pentru a evita estimarile.

Cum pot schimba furnizorul de energie electrica?
Daca doriti sa schimbati furnizorul de energie electrica, trebuie sa incheiati un nou contract cu un alt furnizor, iar procedura va include anuntarea Hidroelectrica despre intentia de schimbare.

Care este diferenta intre consumatorii casnici si non-casnici in ceea ce priveste factura de energie electrica?
Consumatorii casnici beneficiaza de tarife reglementate, in timp ce consumatorii non-casnici pot negocia tarifele direct cu furnizorul si sunt supusi unor reglementari mai flexibile.

Cum se aplica politica de recalculare a facturii daca se face o corectare a consumului?
Daca s-a constatat o eroare de facturare, Hidroelectrica va recalcula factura pe baza consumului real si va emite o factura corectiva pentru a reflecta diferentele.

Ce trebuie sa fac daca am pierdut factura de energie electrica?
Daca ati pierdut factura, o puteti solicita din nou accesand aplicatia iHidro sau contactand serviciul de relatii cu clientii prin e-mail la [email protected].

Exista taxe suplimentare pentru schimbarea locului de consum?
Nu exista taxe suplimentare pentru schimbarea locului de consum, dar este necesar sa informati Hidroelectrica pentru a actualiza contractul si datele de facturare.

Care sunt pasii pentru a actualiza datele de identificare ale unui contract?
Actualizarea datelor de identificare poate fi realizata printr-o cerere trimisa la [email protected] sau direct prin aplicatia iHidro, daca aveti acces la contul dumneavoastra.

Cum pot afla detalii despre reducerile sau promotiile disponibile pentru clienti?
Detaliile despre reduceri si promotii sunt disponibile pe site-ul oficial al Hidroelectrica sau prin contactarea serviciului de relatii cu clientii.

Ce inseamna termenul de „putere maxima” pe factura?
Puterea maxima reprezinta valoarea cea mai mare a puterii utilizate intr-o perioada de facturare, iar aceasta poate influenta calculul costurilor de furnizare, in special pentru consumatorii non-casnici.

Cum pot solicita o schimbare de titular al contractului?
Pentru a schimba titularul unui contract, trebuie sa trimiteti o cerere scrisa, impreuna cu documentele necesare, la [email protected] sau sa mergeti la un centru de relatii cu clientii.

Cum pot solicita o factura pe numele altei persoane?
Pentru a solicita o factura pe numele altei persoane, trebuie sa trimiteti o cerere la [email protected], insotita de documentele care dovedesc dreptul de a modifica datele contului respectiv.

Este posibil sa platesc factura in avans?
Da, este posibil sa efectuati plata in avans a facturii de energie electrica. Va recomandam sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru detalii suplimentare si pentru a va asigura ca plata este inregistrata corect.

Cum pot afla daca sunt eligibil pentru un ajutor social pentru plata facturii de energie electrica?
Eligibilitatea pentru ajutoare sociale poate fi verificata prin aplicarea pentru ajutoare prin Ministerul Muncii sau la autoritatile locale. Hidroelectrica poate oferi informatii suplimentare referitoare la procedura de aplicare.

Ce se intampla daca nu platesc factura la timp?
In cazul neachitarii la timp a facturii, se aplica penalitati de intarziere si pot aparea intreruperi ale furnizarii energiei electrice pana la plata integrala a datoriei.

Cum se poate solicita compensarea valorii unei facturi daca exista o eroare?
Daca considerati ca factura contine o eroare, trebuie sa trimiteti o cerere de contestare, iar Hidroelectrica va analiza situatia si va aplica corectiile necesare, in conformitate cu reglementarile in vigoare.

Cum pot afla informatii despre istoricul meu de consum de energie electrica?
Informatiile referitoare la istoricul consumului pot fi obtinute din aplicatia iHidro sau prin solicitarea unui raport detaliat de la serviciul de relatii cu clientii.

Ce trebuie sa fac daca am nevoie de o factura detaliata pentru un consum mai mare de energie?
Daca doriti o factura detaliata pentru un consum mare de energie, aceasta poate fi solicitata la [email protected], iar personalul Hidroelectrica va va furniza informatiile necesare.

Cum pot solicita o factura in format electronic?
Factura in format electronic poate fi solicitata prin aplicatia iHidro sau prin contactarea serviciului de relatii cu clientii. De asemenea, aceasta poate fi trimisa automat pe email, daca ati optat pentru aceasta optiune.

Cum imi pot schimba optiunile de plata in aplicatia iHidro?
Modificarile privind optiunile de plata pot fi facute direct din aplicatia iHidro, in sectiunea dedicata setarilor de plata, sau prin contactarea serviciului de relatii cu clientii.

Care este procedura in cazul unei reclamatii legate de calitatea serviciului de furnizare a energiei electrice?
Reclamatiile privind calitatea serviciilor se pot depune prin email la [email protected] sau prin completarea unui formular online pe site-ul Hidroelectrica. Compania va analiza situatia si va lua masurile necesare.

Ce inseamna termenul de „plata in termen” pe factura?
Termenul de „plata in termen” reprezinta data limita pana la care trebuie efectuata plata facturii pentru a evita penalitatile de intarziere.

Cum pot modifica numarul de telefon asociat contului meu?
Modificarea numarului de telefon se poate face prin accesarea contului iHidro sau prin contactarea serviciului de relatii cu clientii Hidroelectrica.

Ce optiuni am pentru a primi notificari despre facturile viitoare?
Puteti activa notificarile prin aplicatia iHidro sau solicita notificari prin e-mail la fiecare emitere a unei facturi. De asemenea, sunt disponibile si optiuni de notificare prin SMS.

Cum pot verifica daca factura a fost deja platita?
Verificati plata in contul iHidro sau contactati serviciul de relatii cu clientii pentru confirmarea statusului platii.

Cum pot anula o plata facuta din eroare?
Daca ati efectuat o plata din eroare, contactati imediat serviciul de relatii cu clientii pentru a solicita o corectare. Procedurile de anulare depind de modalitatea de plata aleasa.

Cum se efectueaza citirea contorului pentru clientii care nu sunt acasa?
In cazul in care clientul nu este acasa, citirea contorului poate fi efectuata de la distanta, prin tehnologii de citire automata a contorului, daca sunt implementate.

Cum pot incheia un contract de furnizare a energiei electrice?
Un contract de furnizare a energiei electrice se poate incheia online, prin platforma iHidro sau direct la sediul Hidroelectrica, cu prezentarea documentelor necesare.

Cum pot verifica daca sunt conectat la reteaua de distributie a energiei electrice?
Puteti verifica acest lucru contactand operatorul de distributie a energiei electrice din zona dumneavoastra sau prin solicitarea informatiilor direct de la Hidroelectrica.

Ce trebuie sa fac daca am un consum inexplicabil de mare?
Daca observati un consum inexplicabil de mare, verificati daca exista probleme cu echipamentele sau aparatele electrice din locuinta si solicitati o verificare a contorului. Hidroelectrica poate face o investigatie si poate emite o corectare a facturii.

Exista reduceri pentru pensionari sau alte categorii de clienti?
Reducerile pentru pensionari si alte categorii de clienti depind de reglementarile in vigoare si de politica Hidroelectrica. Pentru informatii detaliate, contactati serviciul de relatii cu clientii.

Cum pot solicita o factura pentru o perioada anterioara?
Facturile pentru perioade anterioare pot fi solicitate prin intermediul aplicatiei iHidro sau prin contactarea serviciului de relatii cu clientii Hidroelectrica.

Este posibil sa obtin o factura personalizata pentru consumul unui singur aparat?
Facturile sunt emise pe totalul consumului, nu pe aparate individuale. Totusi, pentru un consum detaliat, se pot efectua masuratori suplimentare cu ajutorul unor contoare suplimentare.

Cum se efectueaza compensarea unui avans pentru plata unei facturi?
Compensarea unui avans se efectueaza la urmatoarele facturi, iar valoarea avansului se scade din totalul sumei datorate.

Ce trebuie sa fac daca am o intrerupere a furnizarii energiei electrice?
In caz de intrerupere a furnizarii, trebuie sa contactati imediat serviciul de urgenta Hidroelectrica sau sa raportati problema prin aplicatia iHidro. Veti fi informat despre durata si motivele intreruperii.

Cum pot solicita o factura pentru energia electrica consumata in cadrul unui proiect sau eveniment special?
Daca sunteti implicat intr-un proiect special sau organizator de eveniment, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii pentru a discuta despre optiunile de facturare personalizate.

Servicii oferite de Hidroelectrica

Hidroelectrica ofera atat productia de energie electrica, cat si furnizarea acesteia, fiind un actor important pe piata energiei din Romania. Compania este cel mai mare producator de energie electrica din tara, cu o pondere semnificativa a energiei verzi provenind din surse hidro. De asemenea, Hidroelectrica furnizeaza energie electrica atat clientilor casnici, cat si celor business, cu oferte atractive si preturi fixe pe o perioada determinata.

Pentru clientii casnici, Hidroelectrica pune la dispozitie energie verde, cu un pret fix pana la data de 31 martie 2025 si un termen de plata relaxat de 45 de zile de la emiterea facturii. De asemenea, ofera acoperire nationala, furnizand energie in toata Romania, fara tarife ascunse in contracte.

Pentru clientii business, Hidroelectrica ofera solutii de energie verde la preturi competitive, fara taxe suplimentare, si o acoperire extinsa in intreaga tara.

Caracteristici unice

Hidroelectrica se diferentiaza de alte companii din domeniu prin oferta sa de energie 100% verde si prin angajamentul sau de a contribui la stabilitatea Sistemului Energetic National. Fiind cel mai mare furnizor de servicii de sistem din Romania, compania asigura un rol esential in reglarea tensiunii si in furnizarea rezervelor necesare pentru mentinerea echilibrului in retea. Aceasta este o caracteristica esentiala care o plaseaza intr-o pozitie de lider pe piata energetica din Romania.

De asemenea, Hidroelectrica se distinge prin transparenta ofertelor sale, fara costuri ascunse, si prin preturile competitive, care sunt de asemenea recunoscute de comparatorul de preturi al ANRE.

Prin toate aceste servicii si caracteristici, Hidroelectrica este o resursa esentiala pentru clientii care doresc sa acceseze informatii clare si actualizate despre furnizarea si productia de energie electrica in Romania.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *