Telefon reclamatii Electrica si asistenta completa pentru deranjamente

Electrica, prin intermediul site-ului sau oficial, www.electrica.ro, ofera utilizatorilor acces la informatii esentiale despre serviciile energetice disponibile in Romania. Acesta este un portal centralizat care serveste clientii casnici si noncasnici, punand accent pe transparenta, accesibilitate si sprijin tehnic in domeniul distributiei si furnizarii de energie electrica.

Electrica este un jucator-cheie in sectorul distributiei si furnizarii energiei electrice in Romania, operand sub umbrela Grupului Electrica, care include mai multe companii specializate.

Site-ul Electrica este principala platforma de comunicare cu clientii si ofera informatii despre:

Servicii de furnizare a energiei electrice si gazelor naturale.
Distributie si mentenanta a retelelor de energie electrica.
Solutii moderne de eficienta energetica si proiectare.
Prin sectiunile detaliate, site-ul ajuta clientii sa isi gestioneze relatiile contractuale si sa rezolve problemele tehnice intr-un mod simplu si rapid.

Date de contact

Clientii pot lua legatura cu Electrica prin urmatoarele metode:

Telefon
021.208.59.99
0244 406 006 (numar taxabil pentru asistenta suplimentara)

TEL VERDE
0800 800 048 (gratuit pentru informatii despre facturi si contracte)

Fax
021.208.59.98

Email general
[email protected]

Pentru raportarea intreruperilor de energie, sunt disponibile urmatoarele numere gratuite.
Zona Transilvania Sud: 0800 500 929
Zona Transilvania Nord: 0800 400 929
Zona Muntenia Nord: 0800 500 205

Adresa sediului central
Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, 010621

Website oficial
www.electrica.ro

Program de lucru

Luni: 08:00 – 20:00
Marti: 08:00 – 20:00
Miercuri: 08:00 – 20:00
Joi: 08:00 – 20:00
Vineri: 08:00 – 20:00
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis

FAQ

Cum pot transmite indexul autocitit?
Indexul autocitit poate fi transmis prin contul MyElectrica, prin telefon la 0800800048, e-mail sau formularul de contact disponibil pe site-ul Electrica.

Cum aflu daca s-a emis factura mea?
Verifica sectiunea „Facturi/Plati” din contul MyElectrica sau contacteaza Call Center-ul la 0244406006, apasand tasta 4.

Cum pot obtine factura rapid?
Poti opta pentru facturarea electronica prin activarea acesteia in contul MyElectrica.

Cum pot plati factura de energie electrica online?
Poti plati factura prin MyElectrica, internet banking, mobile banking BRD, Orange Money, mobilPay Wallet sau alte aplicatii bancare.

Care sunt conturile bancare pentru plata facturii?
Detalii despre conturile bancare disponibile pentru plata pot fi gasite pe pagina oficiala Electrica.

Unde pot plati factura cu numerar?
Poti plati la comerciantii care afiseaza sigla Paypoint, terminalele Qiwi, automatele bancare BRD, BCR si altele.

Care sunt documentele necesare pentru incheierea unui contract de furnizare energie electrica?
Detalii despre documentele necesare pot fi consultate pe site-ul oficial Electrica, la sectiunea pentru clienti casnici.

Cum transmit o plangere privind factura de energie electrica?
Plangerea poate fi transmisa prin contul MyElectrica, e-mail sau formularul online disponibil pe site-ul Electrica.

Ce trebuie sa fac daca indexul estimat nu corespunde cu consumul meu real?
Este necesar sa transmiti lunar indexul autocitit pentru a evita estimarile incorecte ale consumului.

Cum pot beneficia de asistenta tehnica de urgenta?
Este necesar sa inchei un contract Electrica 3in1 pentru a beneficia de asistenta tehnica si asigurare de bunuri.

Cum pot solicita o noua oferta de furnizare energie electrica?
Solicitarea unei oferte poate fi facuta prin MyElectrica, e-mail sau formularul de contact de pe site-ul Electrica.

Cum anunt plata facturii?
Daca platesti prin MyElectrica, nu este necesar sa anunti plata. In caz contrar, o poti transmite prin e-mail sau formularul de contact.

Cum actualizez datele de contact in contractul meu?
Poti solicita modificarea datelor prin contul MyElectrica, e-mail sau formularul de contact disponibil pe site.

Cum procedez pentru rezilierea unui contract de furnizare?
Detaliile pentru rezilierea contractului pot fi solicitate prin contul MyElectrica, e-mail sau formularul de contact.

Cum ma pot inregistra pentru un cont pe MyElectrica?
Iti poti crea un cont pe site-ul oficial Electrica, completand formularul de inregistrare.

Ce trebuie sa fac daca nu am primit factura?
Verifica daca adresa de e-mail este corecta in contul MyElectrica sau contacteaza serviciul de asistenta al Electrica.

Cum modific adresa de corespondenta pentru facturi?
Modificarea adresei de corespondenta se poate face prin contul MyElectrica sau prin transmiterea unei cereri scrise.

Cum se poate rezilia un contract de furnizare energie electrica?
Poti solicita rezilierea contractului prin e-mail, contul MyElectrica sau prin formularul online disponibil pe site-ul Electrica.

Cum solicit o clarificare privind costurile facturii?
Solicitarile privind costurile facturii pot fi trimise prin e-mail, formularul de contact sau contul MyElectrica.

Care este termenul de plata pentru facturi?
Termenul de plata este specificat pe fiecare factura si variaza in functie de tipul contractului.

Cum pot modifica data de plata a facturii?
Modificarile pot fi solicitate prin contul MyElectrica sau prin e-mail, precizand datele contractului.

Cum pot plati factura daca am depasit termenul de plata?
Factura poate fi platita oricand online prin MyElectrica sau la unul dintre comerciantii autorizati.

Cum verific consumul de energie electrica?
Consumurile pot fi verificate in contul MyElectrica, care ofera detalii si statistici actualizate.

Cum schimb modalitatea de plata a facturii?
Poti schimba modalitatea de plata din contul MyElectrica sau contactand serviciul de asistenta Electrica.

Ce trebuie sa fac daca am pierdut factura?
Factura poate fi obtinuta din contul MyElectrica sau contactand Call Center-ul Electrica.

Cum solicit factura in format electronic?
Poti activa factura electronica in contul tau MyElectrica.

Cum aflu valoarea facturii?
Valoarea facturii poate fi consultata in contul MyElectrica sau pe factura emisa lunar.

Cum pot plati factura de energie electrica cu cardul bancar?
Poti plati prin MyElectrica sau aplicatiile mobile ale bancilor partenere, cum ar fi BRD sau mobilPay.

Cum se plateste factura in cazul in care sunt mai multi co-tinatori ai contului?
Fiecare co-tinator poate plati factura individual sau impreuna, in functie de optiunea aleasa la inregistrarea contului.

Cum schimb furnizorul de energie electrica?
Poti schimba furnizorul prin completarea unui formular online disponibil pe site-ul Electrica.

Cum obtin o oferta personalizata pentru furnizarea de energie electrica?
Ofertele personalizate pot fi solicitate prin contul MyElectrica sau formularul online disponibil.

Care sunt avantajele facturii electronice?
Factura electronica este rapida, ecologica si iti permite sa o accesezi oriunde.

Cum pot adresa o intrebare referitoare la costurile facturii?
Poti trimite o intrebare prin e-mail sau formularul de contact de pe site-ul Electrica.

Cum se face plata facturii prin mobile banking?
Plata se poate face prin aplicatiile de mobile banking ale bancii tale, care ofera optiuni de plata directa.

Cum pot modifica informatiile de contact din contul MyElectrica?
Modificarile se pot face direct in sectiunea „Setari cont” din MyElectrica.

Cum pot verifica istoricul consumului meu de energie?
Istoricul consumului este disponibil in contul MyElectrica, in sectiunea dedicata facturilor si consumului.

Cum pot trimite o cerere de actualizare a datelor de contact?
Cererea poate fi trimisa prin contul MyElectrica sau prin e-mail, la adresa afisata pe factura.

Cum incep un contract de furnizare pentru locuinta mea?
Poti incheia un contract de furnizare prin completarea unui formular online pe site-ul Electrica.

Cum aflu detalii despre serviciile Electrica 3in1?
Detalii despre serviciul Electrica 3in1 pot fi obtinute pe site-ul oficial Electrica.

Cum schimb adresa de email in contul meu MyElectrica?
Adresa de email poate fi schimbata din sectiunea „Setari cont” din MyElectrica.

Cum pot solicita un serviciu de interventie in caz de urgenta?
Poti solicita interventia prin numarul de urgenta sau prin contul MyElectrica.

Cum platesc factura intr-un punct de plata Paypoint?
Poti plati factura intr-un punct Paypoint prezentand detaliile facturii si suma de plata.

Cum pot contacta serviciul de relatii cu clientii Electrica?
Poti contacta serviciul de relatii cu clientii prin telefon, email, sau prin formularul de contact disponibil pe site-ul Electrica.

Cum solicit o factura detaliata?
Poti solicita o factura detaliata prin contul MyElectrica, e-mail sau prin formularul de contact de pe site-ul Electrica.

Cum pot plati factura prin internet banking?
Plata poate fi efectuata prin serviciul de internet banking al bancii tale, accesand sectiunea destinata platilor facturilor.

Cum pot verifica statusul cererii mele de reziliere a contractului?
Statusul cererii poate fi verificat prin contul MyElectrica sau contactand serviciul de suport clienti.

Cum primesc o copie a unui contract semnat cu Electrica?
O copie a contractului semnat poate fi obtinuta contactand serviciul clienti sau descarcata din contul MyElectrica, daca este disponibila.

Cum pot solicita schimbarea numelui pe factura?
Poti solicita schimbarea numelui prin contul MyElectrica, email sau completand un formular de contact pe site-ul Electrica.

Cum pot afla ce tip de contract am cu Electrica?
Poti afla detaliile contractului tau accesand sectiunea „Contracte” din contul MyElectrica sau contactand serviciul de relatii cu clientii.

Cum pot modifica numarul de telefon asociat contului meu Electrica?
Modificarea numarului de telefon poate fi realizata prin contul MyElectrica sau prin e-mail, trimitand solicitarea la adresa de contact.

Cum platesc factura prin aplicatia mobila BRD?
Poti plati factura direct din aplicatia mobila BRD, in sectiunea „Plati facturi” sau utilizand optiunea de scanare a codului QR de pe factura.

Ce trebuie sa fac daca nu sunt de acord cu valoarea facturii?
Daca nu esti de acord cu valoarea facturii, poti contacta serviciul de asistenta al Electrica pentru clarificari si corectari.

Cum se factureaza consumul estimat de furnizor?
Consumul estimat se factureaza pe baza unui calcul realizat de furnizor, dar poate fi corectat daca transmiti indexul autocitit.

Cum pot plati factura prin mobile banking?
Factura poate fi platita prin aplicatiile de mobile banking ale bancilor partenere, inclusiv BRD, prin sectiunea de plati facturi.

Cum aflu daca exista restante de plata?
Poti verifica restantele de plata in contul tau MyElectrica sau solicitand informatii prin telefon sau e-mail.

Cum actualizez datele de contact pentru notificarile legate de facturi?
Actualizarea datelor de contact poate fi realizata prin contul MyElectrica sau trimitand o cerere de modificare prin e-mail.

Cum pot obtine detalii despre costurile suplimentare pe factura?
Detalii despre costurile suplimentare sunt disponibile in factura sau pot fi solicitate prin contul MyElectrica, email sau prin telefon.

Cum pot adresa o reclamatie legata de un serviciu al Electrica?
Poti depune o reclamatie prin sectiunea „Trimite o petitie” din contul MyElectrica, prin e-mail sau completand formularul de contact pe site-ul oficial.

Servicii oferite de Electrica

Electrica isi intampina clientii cu o gama variata de servicii, printre care:

Furnizarea energiei electrice si gazelor naturale
Electrica Furnizare S.A., filiala a grupului, ofera contracte personalizate pentru clientii casnici si noncasnici.

Distributia energiei electrice
Gestionata de Distributie Energie Electrica Romania S.A. (DEER), aceasta activitate acopera trei mari regiuni: Transilvania Nord, Transilvania Sud si Muntenia Nord.

Mentenanta si reabilitari
Servicii de intretinere preventiva si corectiva pentru retelele electrice, asigurand functionarea continua si sigura.

Consultanta si proiectare
Solutii adaptate pentru eficienta energetica a consumatorilor, de la design pana la implementare.

Executia retelelor
Proiecte de investitii pentru extinderea si modernizarea infrastructurii electrice.Electrica isi intampina clientii cu o gama variata de servicii, printre care:

Caracteristici unice

Acces online prin MyElectrica
O platforma dedicata pentru gestionarea contractelor, transmiterea indexului autocitit, vizualizarea soldurilor si plata facturilor.

Serviciu telefonic gratuit (tel verde)
Util pentru suport rapid privind facturile, intreruperile de energie si alte solicitari.

Programe de sprijin comunitar
Programul „Electrica pune Romania intr-o alta lumina” ofera granturi pentru proiecte locale, promovand sustenabilitatea.

Transparenta financiara
Electrica este singura companie din domeniul sau listata pe Bursele de Valori din Bucuresti si Londra, ceea ce subliniaza angajamentul sau pentru bune practici corporative.

Prin intermediul site-ului www.electrica.ro, Grupul Electrica demonstreaza angajamentul sau pentru inovatie, sustenabilitate si satisfacerea nevoilor clientilor sai. Fiind o platforma bine structurat, acest site faciliteaza accesul rapid la informatii esentiale si sprijina utilizatorii in gestionarea eficienta a serviciilor energetice.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *