Asistenta telefonica Glovo plasare comenzi si reclamatii

Glovo este o platforma inovatoare care simplifica livrarea produselor din orasul tau direct la usa ta. Indiferent daca ai nevoie de mancare, articole de uz zilnic sau vrei sa trimiti ceva urgent, Glovo te ajuta sa economisesti timp si efort. Lansata initial ca o aplicatie de livrare, Glovo s-a extins rapid, devenind un partener de incredere pentru utilizatorii din Romania.

Site-ul Glovo este dedicat utilizatorilor care doresc acces rapid si simplu la servicii de livrare. Platforma permite plasarea comenzilor pentru orice tip de produs din orasul tau, fie ca este vorba despre mancare, produse esentiale, sau chiar obiecte personale care necesita transport. Prin intermediul aplicatiei, poti urmari statusul livrarii si comunica direct cu gloverul asignat.

Serviciul este ideal pentru cei care au nevoie de livrari rapide sau care doresc sa economiseasca timp, punandu-ti la dispozitie o gama larga de parteneri locali, de la restaurante si supermarketuri la florarii si farmacii.

Date de contact

Glovo isi desfasoara activitatea in Romania prin mai multe centre regionale:

Brasov: Strada 15 Noiembrie, 44
Bucuresti: Strada Maltopol, 9
Cluj-Napoca: Strada Victor Babes, 21, et.3
Craiova: Strada Paltinis, 144, parter
Constanta: Bulevardul Mamaia, 176, et.2
Iasi: Strada Gheorghe Ghibanescu Nr. 1A
Timisoara: Strada Mihai Viteazul, Nr. 9, etaj 1

E-mail
[email protected]

Website oficial
glovoapp.com/ro/ro/

Program de lucru

Echipa Glovo este disponibila pentru asistenta 24/7, indiferent de zi sau ora. Cu toate acestea, livrarile depind de programul partenerilor (restaurante, magazine etc.).

FAQ

Ce este Glovo?
Glovo este o platforma de livrare rapida care iti aduce mancare, bauturi, produse de magazin sau alte articole la usa ta, prin intermediul unui curier.

Cum pot plasa o comanda pe Glovo?
Plaseaza o comanda folosind aplicatia mobila Glovo disponibila pe iOS si Android sau acceseaza glovoapp.com pe browser.

Ce se intampla daca aplicatia Glovo nu functioneaza?
Daca intampini probleme cu aplicatia, incearca sa o actualizezi sau sa o reinstalezi. Daca eroarea persista, contacteaza asistenta clienti.

Cum pot plati o comanda Glovo?
Glovo accepta plati prin card bancar (Visa, MasterCard, American Express) si numerar, in functie de tara in care te afli.

Ce se intampla daca nu am card bancar?
Poti utiliza optiunea de plata in numerar, care este disponibila in anumite locatii.

Ce sa fac daca am uitat parola contului meu Glovo?
Acceseaza aplicatia si selecteaza optiunea „Am uitat parola”. Vei primi un e-mail cu instructiuni pentru a o reseta.

Cum imi pot sterge contul Glovo?
Pentru a sterge contul, contacteaza suportul prin aplicatie sau trimite o solicitare pe site-ul Glovo in sectiunea „Ajutor”.

Cum pot verifica istoricul comenzilor mele?
Poti verifica istoricul comenzilor in sectiunea „Comenzi” din aplicatia mobila Glovo.

Ce se intampla daca comanda mea ajunge incompleta?
Daca ai primit o comanda incompleta, acceseaza sectiunea „Ajutor” din aplicatie si te vom ajuta sa rezolvam problema.

Cum pot anula o comanda?
Comenzile pot fi anulate direct din aplicatie, insa exista taxe de anulare in functie de stadiul comenzii.

Care sunt conditiile pentru anularea unei comenzi de mancare?
Pentru anularea comenzilor de mancare, taxa de anulare depinde daca magazinul a acceptat comanda sau daca un curier a fost deja alocat.

Ce fac daca am o eroare de procesare a platii?
Verifica detaliile cardului sau contacteaza banca pentru a rezolva problema. Daca eroarea persista, contactati asistenta Glovo.

Cum pot urmari livrarea comenzii?
Poti urmari in timp real curierul care livreaza comanda prin aplicatia mobila.

Ce se intampla daca curierul nu poate gasi adresa mea?
Poti comunica direct cu curierul prin aplicatie pentru a oferi indicatii suplimentare.

Ce este Glovo Pass?
Glovo Pass este un abonament care iti ofera livrari gratuite sau reduceri pe o perioada determinata.

Cum pot reclama un produs gresit sau defect?
Acceseaza sectiunea „Ajutor” din aplicatie si urmeaza pasii pentru a face o reclamatie.

Ce fac daca am un curier care intarzie?
Poti verifica statusul comenzii in aplicatie si, daca este necesar, poti contacta curierul pentru detalii suplimentare.

Ce inseamna comisionul Glovo?
Comisionul Glovo este un procent din costul produsului, aplicat pentru furnizarea serviciului de livrare.

Ce sunt magazinele partenere Glovo?
Magazinele partenere sunt locatiile care colaboreaza cu Glovo pentru a-ti livra produse, de la restaurante la farmacii.

Care sunt metodele de plata acceptate pe Glovo?
Plata poate fi efectuata prin card bancar, PayPal sau numerar, in functie de tara in care te afli.

Cum pot adauga un cod promotional in aplicatia Glovo?
In aplicatia Glovo, acceseaza sectiunea „Coduri promotionale” din profilul tau si adauga codul.

Ce se intampla daca am un cont blocat?
Daca iti este blocat contul, contacteaza suportul pentru a afla motivele si pentru a solicita rezolvarea situatiei.

Pot modifica o comanda deja plasata?
Dupa ce comanda a fost acceptata de magazin, nu o mai poti modifica, insa poti contacta curierul pentru detalii suplimentare.

Cum pot contacta serviciul clienti Glovo?
Acceseaza sectiunea „Ajutor” din aplicatie pentru a trimite o solicitare catre echipa de suport.

Care sunt taxele de livrare pentru comenzi?
Taxele de livrare depind de distanta pana la destinatie si de magazinul de la care ai plasat comanda.

Cum pot revendica un ramburs pentru o comanda?
Daca produsul nu a fost livrat sau nu corespunde comenzii, contacteaza asistenta pentru a solicita rambursarea.

Ce se intampla daca nu sunt acasa cand ajunge livrarea?
Daca nu esti acasa, curierul va incerca sa te contacteze pentru a stabili o alta modalitate de livrare.

Ce fac daca nu am primit toate produsele din comanda?
Daca produsele lipsesc, acceseaza aplicatia si contacteaza asistenta pentru a rezolva problema.

Cum pot modifica adresa de livrare?
Adresa de livrare poate fi modificata doar inainte ca curierul sa preia comanda.

Ce se intampla daca livrarea ajunge in stare proasta?
Daca produsul a ajuns in stare proasta, poti solicita o rambursare sau inlocuire contactand asistenta clienti.

Ce fac daca am probleme cu aplicatia mobila Glovo?
Verifica daca aplicatia este actualizata si incearca sa o reinstalezi. Daca problema persista, contacteaza suportul.

Cum aflu statusul unei comenzi?
Poti verifica statusul comenzii tale in aplicatia mobila Glovo, in sectiunea „Comenzi curente”.

Cum pot verifica detaliile unui produs comandat?
Acceseaza istoricul comenzilor tale din aplicatie pentru a vizualiza detaliile fiecarui produs comandat.

De ce imi apare eroare la procesarea platii?
Eroarea poate aparea din cauza problemelor cu cardul sau cu banca. Verifica daca datele cardului sunt corecte si incearca din nou.

Pot anula comanda daca un curier a fost deja alocat?
Daca un curier a fost alocat, vei plati o taxa de anulare si costul produselor.

Ce se intampla daca magazinul nu accepta comanda?
Daca magazinul nu accepta comanda, aceasta va fi anulata si nu vei fi taxat.

Pot sa schimb metoda de plata dupa ce am plasat comanda?
Nu poti schimba metoda de plata dupa ce comanda a fost plasata, dar o poti face inainte de finalizarea comenzii.

Ce este „Check-in” in aplicatia Glovo?
Check-in-ul este o confirmare a preluarii comenzii de catre curier.

Cum pot evalua livrarea Glovo?
Dupa ce comanda este livrata, vei putea evalua curierul si serviciul prin aplicatia mobila.

Ce optiuni de livrare sunt disponibile pe Glovo?
Glovo ofera optiuni de livrare rapida, livrare la domiciliu sau in puncte de ridicare din apropiere.

Pot sa platesc o comanda la un magazin partener cu cardul?
Da, magazinele partenere accepta plati cu cardul, atat in aplicatie, cat si in locatie.

Ce se intampla daca adresa de livrare este incorecta?
Daca ai introdus o adresa gresita, incearca sa contactezi curierul prin aplicatie pentru a corecta adresa inainte ca livrarea sa fie realizata.

Cum pot sa adaug un nou card bancar in aplicatia Glovo?
Pentru a adauga un card nou, mergi la sectiunea „Plati” din aplicatia Glovo, selecteaza „Adauga card” si completeaza informatiile necesare.

Cum pot sa schimb metoda de livrare?
Dupa plasarea comenzii, nu poti schimba metoda de livrare. Totusi, pentru orice problema, poti contacta asistenta pentru solutionari alternative.

Ce fac daca am o comanda incompleta sau gresita?
Daca ai primit o comanda incompleta sau gresita, contacteaza suportul din aplicatie si vei primi asistenta pentru a rezolva problema.

Ce inseamna „statusul livrarii” din aplicatia Glovo?
„Statusul livrarii” reflecta etapele procesului de livrare, de la preluarea comenzii de catre curier pana la livrarea la destinatie.

Pot modifica ora estimata de livrare?
Ora estimata de livrare nu poate fi modificata dupa plasarea comenzii, dar poti urmari stadiul in timp real si poti contacta curierul daca este necesar.

Care sunt avantajele folosirii aplicatiei Glovo fata de alte platforme de livrare?
Glovo ofera o gama larga de optiuni de livrare rapida, plati flexibile, promotii si reduceri, iar aplicatia este usor de utilizat pentru a urmari comenzile si a comunica cu curierii.

Servicii oferite

Glovo este o platforma versatila, care pune la dispozitia utilizatorilor urmatoarele servicii.

Livrari de mancare
Colaboreaza cu o gama variata de restaurante, oferindu-ti posibilitatea de a comanda mancarea preferata.

Cumparaturi rapide
De la supermarketuri, farmacii si florarii, pana la magazine locale, Glovo te ajuta sa obtii rapid produsele dorite.

Serviciu personalizat „Orice”
Ai nevoie de ceva special? Poti solicita aproape orice, iar curierii Glovo vor face tot posibilul sa iti indeplineasca cererea.

Livrari rapide
Poti trimite pachete mici oriunde in oras, simplu si eficient.

Caracteristici unice

Livram orice
Spre deosebire de alte servicii de livrare, Glovo iti ofera optiunea de a comanda aproape orice, de la mancare, la obiecte personale.

Glovo Prime
Un abonament lunar care iti ofera livrari gratuite pentru anumite magazine si promotii exclusive, economisind bani si timp.

Aplicatie usor de utilizat
Disponibila pe iOS si Android, aplicatia permite gestionarea comenzilor si platilor direct de pe telefon.

Livrare rapida
Timpul mediu de livrare este optimizat, astfel incat sa primesti comanda in doar cateva minute.

Glovo transforma livrarile intr-o experienta simpla, rapida si convenabila. Cu functionalitati unice, precum optiunea de a comanda „orice” si livrari ultra-rapide, platforma se distinge pe piata serviciilor de livrare din Romania. Indiferent de nevoile tale, Glovo este aici sa le rezolve cu promptitudine si profesionalism.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *