E.ON Romania este unul dintre cei mai mari furnizori de energie electrica si gaze naturale din Romania, avand o prezenta semnificativa pe piata locala. Compania furnizeaza solutii inovative si servicii de calitate pentru peste 3 milioane de clienti din intreaga tara. Prin intermediul site-ului oficial eon.ro, utilizatorii pot accesa informatii esentiale despre serviciile oferite, modalitatile de contact si diverse optiuni de suport pentru gestionarea consumului de energie.
Site-ul E.ON Romania ofera un acces facil si rapid la informatiile necesare pentru clienti si potentiali utilizatori. Acesta se adreseaza celor care doresc sa afle mai multe detalii despre furnizarea de energie electrica si gaze naturale, precum si despre solutiile pentru eficienta energetica. Prin platforma online, utilizatorii pot beneficia de suport pentru gestionarea conturilor de furnizare energie, plati, facturi si solicitari de servicii.
Date de contact
Pentru orice solicitari, clientii pot contacta E.ON prin mai multe canale. Detaliile de contact sunt clare si accesibile pe site, iar acestea includ:
Telefon
Call Center: 0265 200 366 sau 0265 200 900
Pentru urgente electricitate: 0800 800 929
Pentru urgente gaze naturale: 0800 800 928
Pentru IMM-uri si micii antreprenori: 0800 800 477
E-mail
[email protected]
Adresa fizica
Piata Presei Libere nr. 3-5, City Gate South Tower, etaj 7-8, 013702 Bucuresti
Adresa postala
O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures
Formular online
Pe site-ul oficial exista un formular dedicat pentru solicitari, la care se raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Website
www.eon.ro
Program de lucru
E.ON Romania ofera un program de audiente special in diferite locatii, astfel incat clientii sa poata rezolva orice nelamurire sau solicitare direct cu un reprezentant sau pot realiza o programare online. Aceste audiente se desfasoara in principalele orase, iar programul este specificat pe site pentru fiecare locatie in parte. De exemplu, la Cluj-Napoca, Targu-Mures si Iasi, intalnirile cu sefii regionali de vanzari si relatii clienti rezidentiali sunt programate in fiecare joi intre orele 14:00 si 16:00.
FAQ
Cum imi vizualizez contractul in E.ON Myline?
Acceseaza contul E.ON Myline, sectiunea „Contractele mele”, si vei putea vizualiza detalii precum numarul contractului, statusul, termenul de valabilitate si tipul produsului achizitionat.
Cum schimb adresa de corespondenta in contul E.ON Myline?
Intra in „Contul meu” > „Clienti si locuri de consum”, selecteaza clientul dorit si apasa pe „Setari”. Apoi modifica adresa de corespondenta si salveaza modificarile.
Cum modific datele personale in contul E.ON Myline?
Acceseaza „Contul meu” > „Setari cont”, modifica datele dorite (nume, prenume, telefon, etc.), si salveaza modificarile.
Cum transmit autocitirea indexului contorului in E.ON Myline?
Intra in sectiunea „Autocitire/Transmitere index”, introdu valoarea indexului citit de pe contor si apasa „Trimite”. Indexul poate fi modificat doar pana la finalul zilei urmatoare.
Cum modific conventia de consum in E.ON Myline?
Acceseaza „Program/conventie de consum”, selecteaza locul de consum dorit, adauga cantitatile dorite si salveaza modificarile. Acestea vor fi valabile incepand cu urmatoarea facturare.
Cum adaug un client in contul E.ON Myline?
Acceseaza „Contul meu” > „Clienti si locuri de consum”, apasa „Adauga un client”, introduce codul client si codul de incasare din factura si apasa „Adauga”.
Cum adaug un loc de consum in contul E.ON Myline?
Acceseaza „Contul meu” > „Clienti si locuri de consum”, apasa „Adauga loc de consum”, introdu codul client si codul de incasare si apasa „Adauga”.
Cum pot vizualiza istoricul consumului realizat?
Intra in sectiunea „Grafice” din contul E.ON Myline pentru a vedea istoricul consumului realizat si al facturilor emise.
Cum primesc factura imediat dupa transmiterea indexului autocitit?
Dupa transmiterea indexului, acceseaza contul E.ON Myline, activeaza factura electronica si solicita emiterea facturii, care va fi trimisa prin e-mail si in cont in maximum 24 de ore.
Cum schimb tipul de produs de energie?
Daca ai serviciul „Electricitate Serviciu Universal (SU)” sau „E.ON Standard Gas”, poti consulta ofertele E.ON din piata libera pentru a schimba produsul de furnizare.
Ce trebuie sa fac daca intampin eroarea „Acest loc de consum/client este deja asociat unui cont E.ON Myline”?
Contacteaza E.ON Chat si asigura-te ca ai la indemana cartea de identitate a titularului de contract pentru a rezolva situatia rapid.
Cum pot modifica locurile de consum?
Intra in „Contul meu” > „Clienti si locuri de consum”, apasa „Setari” pe locul de consum dorit si modifica sau dezactiveaza locul de consum.
Cum dezactivez un loc de consum in contul E.ON Myline?
Daca vrei sa dezactivezi un loc de consum, trebuie sa intri in „Contul meu” > „Clienti si locuri de consum”, apasa „Setari” si selecteaza „Dezactiveaza” locul respectiv.
Cum imi vizualizez facturile emise in E.ON Myline?
Intra in sectiunea „Facturi” din contul E.ON Myline si vei putea vizualiza toate facturile emise pentru locurile tale de consum.
Cum setez o alerta pentru plata facturii?
E.ON Myline permite setarea alertelor pentru termenele de plata direct din sectiunea „Setari cont”.
Cum imi pot schimba parola pentru E.ON Myline?
Intra in „Contul meu” > „Setari cont” si apasa „Schimba parola”. Urmeaza pasii pentru a-ti modifica parola de acces.
Cum aflu statusul platii unei facturi?
Intra in sectiunea „Plati” din contul E.ON Myline pentru a vedea statusul facturilor tale (platita sau neplatita).
Ce inseamna „Serviciu Universal” pe factura de electricitate?
Daca factura de electricitate mentioneaza „Electricitate Serviciu Universal (SU)”, inseamna ca nu ai ales inca un produs din piata concurentiala.
Cum pot activa factura electronica?
Intra in „Contul meu” > „Setari cont” si activeaza optiunea „Factura electronica”. Astfel, vei primi facturile direct pe e-mail.
Cum pot actualiza adresa de e-mail asociata contului?
Intra in „Contul meu” > „Setari cont” si modifica adresa de e-mail. Asigura-te ca salvezi modificarile.
Cum pot trimite autocitirea indexului mai multor locuri de consum?
Selecteaza fiecare loc de consum din sectiunea „Autocitire” si urmeaza pasii pentru transmiterea indexului pentru fiecare loc in parte.
Cum pot descarca aplicatia E.ON Myline?
Aplicatia E.ON Myline este disponibila gratuit pe Google Play, App Store si Huawei AppGallery.
Cum adaug un cod de client sau cod de incasare?
Codurile de client si de incasare sunt disponibile pe prima pagina a facturii tale. Acestea sunt necesare pentru a adauga un loc de consum sau un client in contul E.ON Myline.
Cum pot schimba numele titularului de contract?
Pentru a schimba numele titularului, trebuie sa contactezi E.ON prin canalele de suport pentru a actualiza contractul.
Cum pot verifica valoarea estimata a consumului?
Intra in „Grafice” din contul E.ON Myline pentru a vizualiza istoricul si valoarea estimata a consumului.
Cum modifi c intervalul de citire a indexului contorului?
Intervalul de citire este stabilit de E.ON. Daca ai intrebari sau modificari specifice, te poti adresa prin E.ON Chat.
Cum pot solicita o factura pro-forma?
Factura pro-forma poate fi solicitata din contul E.ON Myline, din sectiunea „Facturi”.
Cum verific statusul unui contract semnat online?
Poti verifica statusul unui contract semnat online in sectiunea „Contractele mele” din E.ON Myline.
Cum pot vizualiza si plati factura de energie?
Intra in sectiunea „Facturi” din E.ON Myline, unde vei putea vizualiza factura si achita direct online.
Ce inseamna „E.ON Standard Gas”?
„E.ON Standard Gas” este produsul de furnizare a gazelor naturale standard, disponibil pe piata reglementata.
Cum schimb metoda de plata pentru facturi?
Poti modifica metoda de plata in „Setari cont” > „Plati” din E.ON Myline.
Cum pot solicita un program de esalonare a platii facturilor?
Poti solicita un program de esalonare contactand serviciul de suport E.ON sau prin E.ON Chat.
Cum actualizez conventia de consum pentru un loc de consum?
Acceseaza „Contul meu” > „Program/conventie de consum”, selecteaza locul de consum si modifica cantitatile estimate.
Cum pot primi factura pe hartie?
Factura pe hartie poate fi solicitata in sectiunea „Setari cont” din E.ON Myline, unde vei dezactiva factura electronica.
Cum pot solicita o factura rectificativa?
Factura rectificativa poate fi solicitata contactand E.ON prin serviciile de suport, cum ar fi E.ON Chat sau apel telefonic.
Cum pot schimba contul bancar pentru plata facturilor?
Acceseaza sectiunea „Setari cont” si modifica informatiile bancare asociate contului tau pentru plata facturilor.
Ce trebuie sa fac daca am o reclamatie legata de o factura?
Poti depune o reclamatie contactand serviciul de suport al E.ON prin telefon sau prin formularul online disponibil pe site.
Cum pot obtine o copie a facturii pentru o perioada anterioara?
In contul E.ON Myline, acceseaza sectiunea „Facturi” si vei putea vizualiza sau descarca facturi pentru perioadele anterioare.
Cum pot verifica istoricul platilor efectuate?
Intra in „Contul meu” > „Plati” si vei putea vizualiza istoricul complet al platilor efectuate pentru facturile tale.
Cum pot schimba metoda de facturare (pe hartie sau electronic)?
Schimbarea metodei de facturare se face din „Setari cont” din sectiunea „Facturare” din E.ON Myline.
Cum imi pot recupera parola daca am uitat-o?
Daca ai uitat parola, acceseaza „Recuperare parola” pe pagina de login E.ON Myline, unde vei primi un link pentru resetarea parolei pe e-mail.
Ce se intampla daca nu platesc factura la termen?
Daca nu platesti factura la termen, E.ON poate aplica penalitati sau poate intrerupe furnizarea de energie, conform termenilor si conditiilor contractuale.
Cum pot incheia un contract de furnizare cu E.ON?
Poti incheia un contract cu E.ON accesand site-ul oficial sau contactand serviciul de relatii cu clientii pentru a alege oferta dorita.
Cum pot schimba modalitatea de plata?
Poti schimba modalitatea de plata accesand „Setari cont” > „Plati” si alegand optiunea dorita (plata online, prin banca etc.).
Cum pot verifica daca exista penalitati pe factura mea?
Verifici eventualele penalitati accesand „Facturi” in contul E.ON Myline, unde acestea sunt mentionate separat.
Cum ma pot abona la newsletterul E.ON pentru oferte si informatii?
Abonarea la newsletter se face din sectiunea „Setari cont” sau prin completarea formularului de abonare disponibil pe site-ul E.ON.
Ce trebuie sa fac daca am probleme cu furnizarea energiei?
Daca intampini probleme cu furnizarea energiei, contacteaza serviciul de suport E.ON prin telefon, chat sau pe site pentru asistenta.
Cum pot obtine informatii despre un contract semnat in trecut?
Informatiile despre contractele semnate in trecut sunt disponibile in „Contractele mele” din E.ON Myline.
Cum pot verifica detaliile unui loc de consum specific?
Detaliile unui loc de consum pot fi verificate in sectiunea „Locuri de consum” din E.ON Myline, unde sunt listate toate informatiile relevante.
Cum pot solicita o actualizare a contractului de furnizare a energiei?
Actualizarea unui contract poate fi solicitata prin intermediul serviciului de suport E.ON sau prin intermediul aplicatiei E.ON Myline.
Cum pot solicita detalii suplimentare despre o oferta comerciala E.ON?
Detalii despre ofertele comerciale E.ON pot fi solicitate prin E.ON Chat, telefonic sau prin formularul de contact de pe site.
Cum pot modifica sau schimba tipul de furnizare al energiei (electricitate/gaze)?
Modificarile pot fi realizate prin contactarea E.ON sau selectarea unei noi oferte din piata libera disponibila in contul E.ON Myline.
Cum imi pot face un abonament pentru plata automata a facturilor?
Poti activa plata automata a facturilor in sectiunea „Plati” din E.ON Myline, unde vei conecta contul tau bancar sau cardul pentru plata automata.
Cum pot obtine un certificat de consum pentru o perioada anterioara?
Certificatul de consum poate fi solicitat contactand E.ON prin telefon sau prin formularul disponibil pe site.
Cum pot incheia un contract de gaze naturale?
Un contract de gaze naturale poate fi incheiat accesand pagina E.ON sau contactand serviciul de relatii cu clientii.
Cum pot modifica data de plata a facturii?
Data de plata a facturii nu poate fi modificata direct, insa poti solicita un program de esalonare a platii contactand E.ON.
Cum pot solicita intreruperea furnizarii energiei pentru o perioada?
Poti solicita intreruperea temporara a furnizarii contactand serviciul de suport al E.ON, iar cererea va fi procesata conform conditiilor.
Cum pot adauga un beneficiar suplimentar pentru plata facturilor?
Beneficiarii suplimentari pot fi adaugati in sectiunea „Setari cont” din contul E.ON Myline.
Cum aflu mai multe despre politica de protectie a datelor la E.ON?
Informatiile despre politica de protectie a datelor sunt disponibile in sectiunea „Confidentialitate” de pe site-ul oficial E.ON.
Cum pot obtine informatii despre oferta de energie verde a E.ON?
Detalii despre ofertele de energie verde pot fi gasite pe site-ul E.ON sau poti solicita informatii suplimentare prin E.ON Chat.
Cum pot accesa serviciul de suport al E.ON?
Serviciul de suport E.ON este disponibil prin telefon, chat live pe site-ul oficial sau prin e-mail.
Ce trebuie sa fac daca am o avarie sau o intrerupere a energiei electrice?
Daca ai o avarie sau intrerupere a energiei, contacteaza E.ON prin numarul de urgenta disponibil pe site sau in aplicatie.
Cum pot schimba facturarea pe intervale mai scurte (de exemplu, lunare)?
Facturarea pe intervale mai scurte poate fi solicitata prin contactarea E.ON.
Cum pot obtine o copie a istoricului platilor pentru o perioada anterioara?
Istoricul platilor este disponibil in sectiunea „Plati” din E.ON Myline, unde poti descarca documentele dorite.
Cum imi pot reincarca contul de energie pentru preplata?
Reincarcarea unui cont de energie pentru preplata se poate face prin aplicatia E.ON Myline sau prin alte metode de plata disponibile pe site.
Cum pot solicita o analiza a consumului de energie?
O analiza a consumului de energie poate fi solicitata prin E.ON Chat sau telefonic.
Cum pot verifica daca factura mea include toate reducerile aplicabile?
Detaliile reducerilor aplicate sunt disponibile pe factura ta, in sectiunea „Reduceri” din contul E.ON Myline.
Cum pot modifica informatiile de contact pentru notificarile de plata?
Informatiile de contact pot fi actualizate in „Setari cont” din E.ON Myline.
Cum pot obtine o estimare a facturii pentru luna curenta?
Estimarile facturilor pot fi vizualizate in sectiunea „Estimari facturi” din contul E.ON Myline.
Cum pot schimba contul de client asociat unui loc de consum?
Modificarea contului asociat unui loc de consum poate fi realizata prin contactarea serviciului de suport E.ON.
Cum pot solicita activarea unui loc de consum temporar?
Activarea unui loc de consum temporar se poate solicita prin E.ON Chat sau prin telefon.
Cum pot verifica daca locul meu de consum este activ sau inactiv?
Statusul activ/inactiv al locului de consum poate fi verificat in „Locuri de consum” din contul E.ON Myline.
Cum pot solicita un termen limita pentru plata facturii?
Termene limita pentru plata facturii pot fi solicitate prin contactarea E.ON, in functie de conditiile contului tau.
Cum pot obtine informatii despre un plan tarifar personalizat?
Poti obtine informatii despre un plan tarifar personalizat contactand serviciul de relatii cu clientii E.ON sau accesand sectiunea „Oferte” din contul E.ON Myline.
Cum pot solicita o intrerupere a serviciului de furnizare a energiei?
Solicitarile de intrerupere a furnizarii energiei se pot face prin E.ON Chat, telefonic sau completand formularul disponibil pe site.
Cum pot solicita o rambursare a sumei platite in plus pe factura?
Rambursarile pentru sumele platite in plus pot fi solicitate contactand serviciul de suport E.ON sau prin sectiunea „Plati” din contul tau.
Cum pot verifica data exacta de emitere a facturii?
Data exacta de emitere a facturii poate fi gasita in sectiunea „Facturi” din E.ON Myline.
Cum pot adauga mai multe locuri de consum intr-un singur cont?
Poti adauga mai multe locuri de consum accesand „Contul meu” > „Clienti si locuri de consum” si apasand „Adauga loc de consum”.
Cum pot verifica daca am platit factura corect?
Verifica statusul platii in sectiunea „Plati” din contul E.ON Myline, unde vei gasi toate detaliile privind sumele platite si eventualele restante.
Cum pot verifica costul estimat al consumului pentru anul viitor?
Estimarile de consum pentru anul viitor pot fi vizualizate in sectiunea „Estimari facturi” din E.ON Myline.
Cum pot adresa o intrebare referitoare la oferta de energie regenerabila?
Intrebarile legate de oferta de energie regenerabila pot fi adresate prin E.ON Chat, telefonic sau completand formularul de contact de pe site-ul oficial E.ON.
Cum pot obtine o copie a contractului semnat online?
Poti obtine o copie a contractului semnat accesand sectiunea „Contractele mele” din contul E.ON Myline.
Cum pot verifica daca am optiunea de energie verde in contractul meu?
Verifica detaliile contractului in sectiunea „Contractele mele” din E.ON Myline, unde sunt specificate optiunile de energie ale tale.
Cum pot schimba adresa de livrare a facturii?
Adresa de livrare a facturii poate fi schimbata in „Setari cont” din E.ON Myline.
Cum pot solicita informatii suplimentare despre livrarea de gaze naturale?
Informatiile suplimentare despre livrarea de gaze naturale pot fi solicitate prin E.ON Chat, telefonic sau pe site-ul E.ON.
Cum pot inregistra un loc de consum pentru energie solara?
Inregistrarea unui loc de consum pentru energie solara se face in sectiunea „Locuri de consum” din contul tau E.ON Myline.
Cum pot verifica detaliile unui consum anormal de energie?
Detaliile unui consum anormal pot fi verificate in sectiunea „Grafice” din E.ON Myline, unde sunt prezentate valorile consumului lunar.
Cum pot cere un audit energetic pentru locul meu de consum?
Poti solicita un audit energetic prin E.ON Chat sau contactand serviciul de relatii cu clientii E.ON.
Cum pot schimba tipul de cont (individual sau companie)?
Modificarea tipului de cont se poate solicita prin contactarea serviciului de suport E.ON, care va actualiza informatiile in sistem.
Cum pot verifica tarifele pentru furnizarea de energie electrica?
Tarifele actuale pentru furnizarea de energie electrica sunt disponibile in sectiunea „Oferte” din E.ON Myline sau pe site-ul oficial al E.ON.
Cum pot adresa o reclamatie referitoare la serviciul de call center?
Reclamatiile legate de serviciul de call center pot fi transmise prin formularul de contact de pe site sau prin E.ON Chat.
Cum pot verifica programul de plata al facturii in rate?
Programul de plata al facturii in rate poate fi verificat in sectiunea „Plati” din E.ON Myline, unde vei gasi detalii despre acest serviciu.
Cum pot plati factura prin intermediul aplicatiei mobile E.ON?
Factura poate fi platita direct din aplicatia E.ON Myline, accesand sectiunea „Plati” si alegand metoda de plata dorita.
Cum pot solicita suspendarea temporara a platii facturii?
Suspendarea temporara a platii poate fi solicitata contactand E.ON prin E.ON Chat sau telefonic.
Cum pot verifica istoricul platilor pentru mai multe conturi E.ON?
Istoricul platilor pentru mai multe conturi poate fi vizualizat din sectiunea „Plati” din E.ON Myline, unde sunt listate toate tranzactiile efectuate.
Cum pot verifica daca beneficiaza de reducerea pentru plata anticipata a facturii?
Reducerea pentru plata anticipata a facturii este specificata pe factura ta. Poti verifica aceste informatii in sectiunea „Facturi” din E.ON Myline.
Cum pot modifica data scadenta a unei facturi?
Modificarea datei scadente a unei facturi nu este posibila, insa poti solicita un program de esalonare a platii contactand E.ON.
Cum pot solicita un certificat de conformitate pentru instalatia electrica?
Certificatul de conformitate poate fi solicitat contactand E.ON sau completand formularul de solicitare disponibil pe site-ul oficial.
Servicii oferite de E.ON
E.ON Romania ofera o gama larga de solutii pentru acasa.
Incalzire si racire
Schimbarea centralei termice sau instalarea unui sistem de aer conditionat.
Solutii verzi
Instalarea unui sistem fotovoltaic pentru reducerea costurilor energetice pe termen lung.
Servicii tehnice
Suport pentru centrale termice, instalatii de gaz si electricitate, dar si pentru sisteme fotovoltaice si aparate de aer conditionat.
Caracteristice unice E.ON
E.ON Romania se diferentiaza prin mai multe caracteristici inovative, care fac gestionarea consumului de energie mai usoara si mai eficienta pentru clienti.
Printre acestea se numara:
Aplicatia mobila E.ON Myline
Permite gestionarea facturilor, transmisiunea indexului, urmarirea istoricului de consum si efectuarea platilor intr-un mod rapid si sigur.
E.ON Chat
Un ghid virtual disponibil 24/7 care raspunde intrebarilor utilizatorilor si le ofera asistenta personalizata.
E.ON eBooking
Serviciu prin care clientii pot programa vizite in magazinele E.ON pentru a evita cozile si a economisi timp.
E.ON ServExpress
Asistenta tehnica pentru diverse echipamente, inclusiv centrale termice si instalatii de energie solara.
E.ON Romania pune la dispozitia clientilor un set complet de servicii pentru gestionarea consumului de energie, de la solutii pentru casa, pana la optiuni inovative pentru acces rapid si simplu la informatiile necesare. Indiferent daca esti deja client sau vrei sa afli mai multe, site-ul E.ON Romania este un punct de plecare esential pentru toate nevoile tale legate de energie.
Lasă un răspuns