Orange Romania suport si asistenta telefonica

Orange Romania este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania, oferind o gama larga de produse si servicii pentru utilizatori persoane fizice si juridice. Site-ul oficial, www.orange.ro, este un portal complet, destinat celor care doresc sa afle informatii despre produsele, serviciile si solutiile oferite de companie.

Orange ofera atat abonamente mobile, cat si cartele PrePay, servicii de internet si televiziune, precum si echipamente de ultima generatie, cum ar fi telefoane mobile si accesorii. Prin intermediul site-ului, utilizatorii pot accesa informatii detaliate despre serviciile disponibile, pot comanda produse online si pot solutiona diverse probleme legate de contul lor Orange.

Scopul principal al site-ului este de a facilita accesul utilizatorilor la informatii esentiale si de a le oferi o experienta de utilizare completa, fie ca este vorba de achizitionarea unui serviciu, de obtinerea unui ajutor tehnic sau de efectuarea unei plati.

Date de contact

Pentru a contacta Orange Romania, utilizatorii au la dispozitie mai multe optiuni:

Telefon
Daca nu aveți un numar de telefon Orange, puteti apela la numărul 0374300300.
In roaming, numarul de contact este +40374300300.
Numar pentru persoane cu deficiente de auz: 228
Serviciu dedicat limbii maghiare: 474

Email:
Pentru probleme tehnice: [email protected].
Sesizari si reclamatii: [email protected].

Website: www.orange.ro

Programul de lucru

Luni: 08:00 – 20:00
Marti: 08:00 – 20:00
Miercuri: 08:00 – 20:00
Joi: 08:00 – 20:00
Vineri: 08:00 – 20:00
Sambata: 09:00 – 18:00
Duminica: 09:00 – 18:00

De asemenea, centrul de service Orange din Str. Biharia nr. 26 are urmatorul program:

Luni: 08:00 – 18:00
Marti: 08:00 – 18:00
Miercuri: 08:00 – 18:00
Joi: 08:00 – 18:00
Vineri: 08:00 – 18:00
Sambata si Duminica: Inchis

FAQ

Cum imi platesc factura pentru serviciile Orange (Orange Romania Communications)?
Puteti plati factura prin aplicatia My Orange, pe site-ul Orange, prin transfer bancar sau in punctele de plata partenere.

Cum platesc factura unui prieten din aplicatia My Orange?
Accesati sectiunea „Plati” din aplicatie, introduceti numarul prietenului si suma dorita, apoi finalizati tranzactia.

Ce cont folosesc: My Orange sau My Orange Fix?
Folositi My Orange pentru servicii mobile si My Orange Fix pentru servicii fixe, cum ar fi internetul sau televiziunea.

Cum imi platesc factura din contul meu online My Orange Fix?
Autentificati-va in contul My Orange Fix, accesati sectiunea „Plati” si alegeti metoda de plata preferata.

Cum imi creez un cont online My Orange Fix?
Vizitati pagina de creare a contului My Orange Fix, introduceti datele necesare (numar de telefon, detalii personale) si urmati pasii de validare.

Cum ma loghez in contul meu online My Orange Fix?
Folositi numarul de telefon si parola asociata contului My Orange Fix pentru a va autentifica.

Cum personalizez contul meu online My Orange Fix?
Accesati sectiunea „Setari” din contul My Orange Fix pentru a modifica informatiile personale, preferintele si notificarile.

Cum recuperez parola de logare in contul meu online My Orange Fix?
Apasati pe „Am uitat parola?” pe pagina de logare si urmati pasii pentru a o recupera.

Cum imi activez factura electronica in contul meu online My Orange Fix?
Accesati sectiunea „Facturi”, selectati „Activare factura electronica” si urmati instructiunile.

Cum imi descarc factura din contul meu online My Orange Fix?
In contul My Orange Fix, mergeti la „Facturi”, selectati factura dorita si apasati pe „Descarca”.

Cum platesc factura altcuiva din contul meu online My Orange Fix?
In sectiunea „Plati”, introduceti numarul de telefon al persoanei si suma dorita, apoi confirmati plata.

Cum imi activez o extraoptiune in contul meu online My Orange Fix?
In aplicatie, mergeti la „Extraoptiuni” si selectati optiunea dorita pentru activare.

Cum imi dau seama daca sunt client Orange (Orange Romania Communications)?
Verificati contractul, factura sau numarul de telefon asociat unui abonament sau serviciu Orange.

Ce contine factura mea Orange (Orange Romania Communications)?
Factura contine detalii despre serviciile utilizate, tarifele aplicate, reducerile, si suma totala de plata.

Ce este si unde gasesc codul de facturare (codul de abonat)?
Codul de facturare este un identificator unic care apare pe factura dvs., in zona destinata detaliilor contului.

Care sunt modalitatile de plata pentru factura de servicii fixe Orange (Orange Romania Communications)?
Puteti plati factura prin banca, aplicatia My Orange, puncte de plata parteneri sau online, prin card bancar.

Cum pot sa aflu care este consumul de resurse de pe abonamentul meu?
Puteti verifica consumul de resurse direct in aplicatia My Orange sau pe portalul online My Orange Fix.

Cum activez factura electronica?
In aplicatia My Orange sau in contul My Orange Fix, activati optiunea de facturare electronica din sectiunea „Facturi”.

Cum pot obtine o factura detaliata si cat ma costa?
Puteti solicita o factura detaliata din contul My Orange, iar costul poate varia in functie de tipul de facturare.

Cum stiu cand mi se emite factura?
Factura este emisa lunar si poate fi consultata in aplicatia My Orange sau in contul My Orange Fix.

Cum aflu cand este scadenta factura mea?
Data scadenta a facturii este mentionata pe fiecare factura emisa si poate fi verificata in aplicatia My Orange.

Cum pot sa platesc o factura Orange (Orange Romania Communications) online daca nu am un cont online activ?
Puteti plati factura prin intermediul serviciilor bancare online sau la punctele de plata partenere, fara a fi necesar un cont My Orange activ.

Cum pot sa solicit inchiderea abonamentului meu Orange (Orange Romania Communications)?
Contactati Serviciul Clienti Orange la numarul 300 pentru a solicita inchiderea abonamentului.

Cum pot sa trec de la abonamentul meu Orange (Orange Romania Communications) la un abonament Orange?
Contactati Serviciul Clienti Orange sau vizitati un magazin Orange pentru a discuta despre trecerea la un abonament mobil.

Ce fac daca am pierdut sau mi s-a furat telefonul?
Contactati imediat Serviciul Clienti pentru a suspenda serviciul si protejati-va numarul si datele personale.

Cum aflu codul PUK pentru un numar de telefon Orange (Orange Romania Communications)?
Codul PUK este disponibil pe cardul SIM sau il puteti solicita la Serviciul Clienti.

Cum pot sa trimit o sesizare?
Puteti trimite o sesizare din aplicatia My Orange, prin email sau contactand Serviciul Clienti Orange.

Cum pot beneficia de oferta Buy-Back national?
Participati la programul Buy-Back prin returnarea unui dispozitiv vechi in schimbul unei reduceri la achizitia unui dispozitiv nou.

Cum pot beneficia de programul buy-back smartwatch?
Returnati un smartwatch vechi si primiti o reducere la achizitia unui smartwatch nou din magazinele Orange.

Cum pot sa aflu care este statusul reparatiei telefonului meu?
Puteti verifica statusul reparatiei contactand Serviciul Clienti sau prin email la [email protected].

Cum trimit un telefon in service?
Contactati Serviciul Clienti pentru a primi detalii despre trimiterea telefonului in service.

De ce documente am nevoie pentru a trimite telefonul in service?
Este necesar sa aveti factura de achizitie si un act de identitate valid pentru a trimite telefonul in service.

Care este programul centrului Orange Service?
Programul centrului Orange Service este de luni pana vineri, intre 08:00 si 20:00.

Cum verific daca telefonul este defect?
Puteti verifica functionalitatea telefonului prin teste de baza sau contactand un specialist in service.

Ce trebuie sa fac in cazul unui accident sau al furtului?
Contactati imediat Serviciul Clienti pentru a raporta furtul si pentru a suspenda serviciul.

Ce trebuie sa fac dupa validarea dosarului pentru asigurare?
Urmati instructiunile primite de la asigurator si trimiteti documentele solicitate.

Ce situatii nu sunt acoperite de asigurare?
Pierderea accidentala sau deteriorarea dispozitivului din cauza neglijentei nu este acoperita de asigurare.

Cum pot inchide contractul de asigurare?
Contactati Serviciul Clienti sau accesati sectiunea de asigurari din contul My Orange pentru a inchide contractul.

Am blocat codul PIN. Cum aflu codul PUK?
Codul PUK se afla pe cardul SIM sau il puteti obtine prin contactarea Serviciului Clienti.

Ce pot face daca am blocat si codul PUK?
Contactati Serviciul Clienti pentru a solicita un nou cod PUK.

Cum pot sa imi decodez telefonul?
Solicita un serviciu de decodare de la un specialist sau de la centrele autorizate Orange.

Cum pot sa imi suspend un numar de telefon in caz de pierdere sau furt?
Contactati imediat Serviciul Clienti Orange pentru a solicita suspendarea numarului de telefon si protejarea datelor.

Cum pot sa reconectez un numar de telefon suspendat?
Dupa ce a fost suspendat numarul, contactati Serviciul Clienti pentru a solicita reconectarea acestuia, urmand procedurile necesare.

Ce trebuie sa fac pentru a portabiliza numarul meu la Orange?
Pentru portare, solicitati la un magazin Orange sau online transferul numarului si urmati pasii de validare a solicitarii.

Cum pot verifica daca sunt eligibil pentru portare la Orange?
Verificati eligibilitatea pentru portare prin aplicatia My Orange sau contactand Serviciul Clienti.

Ce fac daca intampin probleme cu portarea numarului meu?
Daca apar dificultati, contactati Serviciul Clienti pentru a rezolva problemele legate de procesul de portare.

Cum imi activez serviciul de roaming?
Serviciul de roaming se activeaza automat pentru majoritatea utilizatorilor, dar daca nu este activat, contactati Serviciul Clienti pentru activare.

Cum pot verifica daca sunt in roaming?
Verificati in aplicatia My Orange sau pe site-ul oficial al Orange daca serviciul de roaming este activat.

Cum pot sa imi activez roamingul de date?
Pentru activarea roamingului de date, accesati setarile telefonului sau contactati Serviciul Clienti pentru asistenta suplimentara.

Servicii oferite

Site-ul Orange Romania ofera o diversitate de servicii, printre care:

Servicii de telefonie mobila
Abonamente pentru toate tipurile de utilizatori, de la persoane fizice la companii, inclusiv optiuni pentru internet mobil.

Cartele PrePay
Utilizatorii pot alege cartele PrePay cu diverse optiuni de reincarcare.

Internet si televiziune
Servicii de internet prin fibra optica si televiziune digitala, cu mai multe pachete si optiuni de personalizare.

Telefoane si accesorii
Achizitionarea de telefoane mobile si accesorii direct din magazinul online.

Servicii pentru afaceri
Orange ofera solutii integrate pentru firme, inclusiv internet fix, televiziune si comunicatii pentru afaceri.

Aplicatii online
Utilizatorii pot descarca aplicatii utile pentru gestionarea serviciilor lor, cum ar fi aplicatia My Orange, care permite plata facturii, vizualizarea consumului si alte functionalitati.

Caracteristici unice Orange Romania

Unul dintre principalele aspecte care diferentiaza Orange de alti furnizori de telecomunicatii este integrarea tehnologiilor avansate in serviciile sale. Compania este una dintre primele care a introdus 5G in Romania, iar pe langa serviciile clasice de telecomunicatii, ofera si solutii pentru smart home si aplicatii inovative pentru utilizatori.

Un alt punct forte este platforma online bine pusa la punct, care permite clientilor sa gestioneze toate aspectele legate de serviciile lor, de la plati si reincarcari pana la gestionarea dispozitivelor mobile.

Site-ul Orange Romania este un punct de acces esential pentru toti utilizatorii care doresc sa se informeze si sa beneficieze de serviciile acestei companii de telecomunicatii. Prin intermediul sau, utilizatorii pot gasi rapid informatiile de care au nevoie, pot rezolva probleme legate de conturile lor si pot accesa cele mai noi tehnologii si oferte din domeniul telecomunicatiilor.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *