Telefon Tarom Romania call center si asistenta clienti reclamatii

Tarom este o companie aeriana de stat, infiintata in 1954, ce ofera o gama larga de servicii pentru pasagerii sai, de la zboruri interne si internationale, pana la optiuni pentru rezervarea biletelor online si servicii de asistenta clienti. Prin intermediul site-ului oficial, pasagerii pot rezerva bilete de avion, pot verifica orarele de zbor, pot efectua check-in online si pot beneficia de servicii suplimentare pentru o experienta de calatorie placuta. Scopul principal al site-ului este de a oferi o platforma simpla si eficienta pentru rezervari, precum si de a furniza informatii complete despre serviciile si rutele Tarom.

Date de contact

Pentru a contacta Tarom, exista mai multe modalitati disponibile, care pot fi accesate atat online, cat si prin telefon.

Iata cateva dintre cele mai importante informatii de contact:

Telefon
(004) 021 9978
(004) 0800 500 131 (TelVerde)
(004) 0371 529 000
(004) 021 2046402/04/08/14 (Agentie Bucuresti)

Fax
(004) 021 2046427

E-mail
[email protected]
[email protected]
[email protected] (pentru reclamatii legate de bagaje pierdute)

Adresa fizica
Agentia Victoriei, Str. Buzesti, Pta. Victoriei, nr. 59-61, Bucuresti

Website
www.tarom.ro

Program de lucru

Luni: 08:00 – 22:00
Marti: 08:00 – 22:00
Miercuri: 08:00 – 22:00
Joi: 08:00 – 22:00
Vineri: 08:00 – 22:00
Sambata: 08:00 – 22:00
Duminica: 08:00 – 22:00

FAQ

Multi utilizatori au intrebari legate de serviciile Tarom. Iata cateva dintre cele mai frecvente intrebari si raspunsurile oferite:

Cum pot rezerva online un bilet?
Utilizati sectiunea de rezervare rapida de pe site-ul oficial, www.tarom.ro, sau verificati disponibilitatea zborurilor din sectiunea Orar de zbor.

Ce optiuni de plata sunt disponibile pentru biletele de avion?
Puteti plati biletele online prin card bancar, transfer bancar sau link de plata.

Cum pot modifica o rezervare?
Modificarile pot fi efectuate prin contactarea agentiilor Tarom sau prin call center.

Cum pot obtine o factura pentru biletul rezervat?
Trebuie sa completati corect informatiile de facturare la momentul rezervarii.

Pot rezerva bilete pentru copii neinsotiti?
Da, exista proceduri speciale care trebuie urmate pentru zborurile minorilor neinsotiti.

Cum pot rezerva bilete pentru zboruri care nu sunt listate pe site?
Daca zborul dorit nu este afisat, contactati orice agentie Tarom la numarul de telefon (004) 021 9978 pentru ajutor.

Este site-ul Tarom sigur pentru efectuarea platilor?
Da, toate informatiile sunt criptate si securizate pentru protectia utilizatorilor.

Ce trebuie sa fac daca am pierdut un bagaj?
Daca ati pierdut un bagaj, contactati imediat Tarom prin e-mail la [email protected].

Cum pot accesa sistemul de rezervari online TAROM?
Pentru a rezerva un bilet online, folositi modulul de cautare rapida din pagina principala a TAROM, disponibil la www.tarom.ro sau in sectiunea „Orar de zbor si rezervari”. Va recomandam sa nu salvati adresa motorului de rezervari in browser, deoarece configuratia acestuia se poate schimba si poate afecta corectitudinea rezervarii.

Ce avantaje am daca imi rezerv biletul pe internet?
Rezervarea online este un proces comod, sigur si eficient, disponibil 24 de ore pe zi. Puteti rezerva bilete, cauta zboruri si verifica tarifele direct pe site-ul TAROM, economisind timp si evitand deplasarile la agentiile fizice.

Cum pot rezerva pentru mai mult de 9 persoane?
Sistemul de rezervari online permite rezervarea pentru un maximum de 9 pasageri. Pentru grupuri mai mari, trebuie sa faceti mai multe rezervari.

De ce nu apar anumite zboruri in sistemul de rezervari?
Sunt afisate doar zborurile pentru care exista locuri disponibile. Disponibilitatea acestora se poate schimba dinamic in functie de rezervarile realizate sau anulate.

Cum pot rezerva un zbor dintr-un oras care nu este listat in formularul online?
In prezent, doar anumite orase sunt disponibile pentru rezervarile online. Daca orasul dorit nu este disponibil, contactati o agentie TAROM sau Call Center-ul pentru a face rezervarea.

Cum pot rezerva o calatorie pentru un minor neinsotit?
Calatoriile pentru minori neinsotiti nu pot fi rezervate online. Trebuie sa contactati o agentie TAROM pentru a afla procedurile necesare.

Cum pot modifica data unui zbor rezervat online?
Modificarile de data nu pot fi facute direct pe site sau prin serviciul de suport. Pentru schimbarea datei de calatorie, contactati agentia TAROM sau Call Center-ul la numarul (004) 021 9978.

Ce trebuie sa fac daca am nevoie de o factura pentru biletul rezervat online?
Pentru a obtine o factura, trimiteti un e-mail la Call Center-ul TAROM ([email protected]) cu datele de facturare.

Cum platesc biletul online?
Puteti plati biletul online cu un card de credit sau debit Visa, Visa Electron, MasterCard sau American Express. Platile sunt procesate automat si costul va fi debitat din contul dumneavoastra la momentul achizitionarii biletului.

Ce trebuie sa fac daca plata online a esuat?
Daca plata nu a fost confirmata, contactati banca emitenta a cardului pentru a rezolva problema. TAROM nu poate procesa plata fara confirmarea bancii.

Cum primesc biletul dupa ce am efectuat plata online?
Biletul va fi emis automat si trimis prin e-mail la adresa introdusa la momentul rezervarii.

Cum pot modifica sau anula o rezervare facuta online?
Pentru a modifica sau anula o rezervare, trebuie sa contactati agentia TAROM la numarul de telefon (004) 021 9978, deoarece modificarile nu pot fi efectuate direct pe site.

Cum pot obtine un tarif mai mic pentru un anumit zbor?
Recomandam sa rezervati biletele din timp si sa selectati optiunea „Lowest fare” pentru a obtine cele mai mici tarife disponibile, tinand cont de conditiile tarifare.

Ce sunt bagajele de mana si ce restrictii exista pentru acestea?
Bagajele de mana sunt obiectele pe care le aduceti in cabina avionului. Acestea trebuie sa respecte limitele de greutate si dimensiune stabilite de TAROM si sa nu contina bunuri interzise sau restrictionate, precum lichide in cantitati mari.

Ce sunt bagajele de cala si cum le pot transporta?
Bagajele de cala sunt transportate in compartimente speciale ale aeronavei. Acestea trebuie sa fie etichetate corect si sa respecte limitele de greutate. Excedentul de bagaje se poate plati la aeroport.

Ce sunt bagajele speciale si cum trebuie transportate?
Bagajele speciale, precum echipamentele sportive sau instrumentele muzicale, pot necesita o rezervare speciala si taxe suplimentare. Contactati agentia TAROM pentru a afla mai multe detalii.

Ce trebuie sa fac daca mi-am pierdut bagajul?
In cazul in care bagajul este pierdut sau intarziat, contactati biroul de bagaje pierdute al aeroportului la adresa de e-mail [email protected] sau sunati la numarul de telefon (004) 0800 500 131.

Cum pot reclama o neregularitate a bagajelor?
Daca aveti o problema cu bagajele, cum ar fi daune sau lipsa unor obiecte, trebuie sa depuneti o sesizare la biroul de bagaje pierdute sau sa contactati Call Center-ul TAROM.

Cum pot transporta arme si munitii?
Pentru transportul armelor si munitiilor, trebuie sa respectati conditiile de transport stabilite de TAROM. Acestea trebuie sa fie ambalate corespunzator si declarate inainte de imbarcare.

Ce sunt bunurile interzise si restrictionate la bordul aeronavelor TAROM?
Bunurile interzise includ substantele periculoase si obiectele care pot reprezenta un risc pentru siguranta pasagerilor. Consultati lista completa a acestora pe site-ul TAROM.

Cum pot verifica statusul unui zbor intarziat?
Pentru a verifica statusul unui zbor, accesati sectiunea „Orar de zbor” pe site-ul TAROM sau contactati Call Center-ul pentru informatii in timp real.

Ce trebuie sa fac daca am o sesizare sau reclamatie?
Pentru sesizari sau reclamatii, contactati Call Center-ul TAROM la numarul (004) 0800 500 131 sau trimiteti un e-mail la [email protected]. Feedback-ul este apreciat si va ajuta sa imbunatatim serviciile oferite.

Cum se face check-in-ul pentru zborurile TAROM?
Check-in-ul se poate efectua online pe site-ul TAROM sau la aeroport, in zona dedicata. Este recomandat sa efectuati check-in-ul online pentru a economisi timp.

Cum pot obtine un ramburs pentru un bilet anulat?
Pentru rambursarea sumei platite, trebuie sa contactati agentia TAROM care a emis biletul, iar rambursul se va face in conformitate cu conditiile tarifare ale biletului.

Cum pot rezerva un bilet pentru o destinatie unde nu exista optiune online?
Daca destinatia dorita nu apare in sistemul de rezervari online, va recomandam sa contactati o agentie TAROM sau Call Center-ul pentru a rezerva biletele.

Cum pot transporta animale de companie?
Animalele de companie pot fi transportate in cabina avionului sau in cala aeronavei, in functie de dimensiunea acestora. Este necesar sa rezervati locuri speciale si sa respectati reglementarile privind transportul animalelor.

Cum pot plati pentru un bilet la agentia TAROM?
Pentru plata unui bilet la agentie, puteti utiliza numerar sau carduri de credit/debit. Daca biletul este achitat intr-o agentie, acesta va fi emis doar dupa confirmarea platii.

Ce trebuie sa fac daca am un zbor intarziat sau anulat?
In cazul unui zbor intarziat sau anulat, TAROM va oferi asistenta pasagerilor, care poate include cazare, mese si rambursari, in functie de circumstantele specifice.

Ce documente trebuie sa prezint la imbarcare?
La imbarcare, trebuie sa prezentati pasaportul sau cartea de identitate valabila, impreuna cu biletul de avion si alte documente solicitate pentru destinatia aleasa.

Ce informatii sunt necesare pentru a obtine o factura pentru un bilet TAROM?
Pentru emiterea unei facturi, trebuie sa furnizati datele complete de facturare in sectiunea „Billing details” din formularul de rezervare.

Cum pot sa aflu daca sunt eligibil pentru SkyPriority?
Clientii care au bilete in clasele First si Business sau membrii SkyTeam Elite Plus beneficiaza de SkyPriority. Acest serviciu ofera acces prioritar la check-in, securitate si imbarcare.

Cum pot rezerva un bilet pentru un zbor de grup?
Pentru grupuri de mai mult de 9 persoane, TAROM ofera posibilitatea de a rezerva bilete de grup prin agentiile de turism sau prin telefon la numarul (004) 0800 500 131. Este recomandat sa rezervati din timp pentru a asigura locurile disponibile.

Ce trebuie sa fac daca am nevoie de asistenta speciala la aeroport?
Daca aveti nevoie de asistenta speciala la aeroport (de exemplu, pentru mobilitate redusa sau alte nevoi speciale), trebuie sa anuntati TAROM cu cel putin 48 de ore inainte de zbor, prin Call Center sau agentie. Aceasta va asigura suportul necesar pe parcursul intregului proces de imbarcare si calatorie.

Cum imi pot rezerva loc pentru un animal de companie la bord?
Pentru a transporta un animal de companie, trebuie sa faceti o rezervare speciala prin Call Center-ul TAROM sau agentiile de turism. Asigurati-va ca respectati conditiile legale pentru transportul animalelor.

Cum pot afla daca sunt eligibil pentru un loc la clasa Business?
Pentru a calatori la clasa Business, trebuie sa rezervati un bilet in aceasta clasa, disponibila pe site-ul TAROM sau prin agentiile de turism. Clientii frequent flyer pot beneficia de anumite avantaje si upgrade-uri.

Care este politica TAROM privind bagajele de mana?
Bagajele de mana sunt permise in limita unei greutati de 10 kg pentru pasagerii de la clasa Economic si 15 kg pentru pasagerii de la clasa Business. Dimensiunile maxime permise sunt de 55 cm x 40 cm x 20 cm.

Cum pot verifica daca am depasit limita de bagaje de cala?
Pentru a verifica greutatea totala a bagajelor de cala, este necesar sa consultati detaliile calatoriei in momentul rezervarii online sau sa contactati agentia TAROM pentru informatii detaliate despre tarifele pentru bagajele de cala.

Exista taxe pentru bagajele de cala suplimentare?
Da, pentru bagajele de cala suplimentare, exista taxe suplimentare. Costurile depind de greutatea si destinatia zborului, iar acestea pot fi verificate la momentul rezervarii sau prin Call Center-ul TAROM.

Ce trebuie sa fac daca bagajul meu a fost deteriorat?
In cazul in care bagajul este deteriorat, trebuie sa depuneti o reclamatie imediat dupa sosirea la destinatie, la biroul de bagaje pierdute sau la Call Center-ul TAROM. Compania va analiza cazul si va oferi compensatii, conform reglementarilor internationale.

Cum pot transporta echipamente speciale, cum ar fi scaune cu rotile sau instrumente muzicale?
Pentru transportul echipamentelor speciale, trebuie sa anuntati TAROM inainte de zbor, pentru a asigura locul necesar. Anuntati aceasta necesitate prin Call Center sau agentie. Costurile suplimentare pot aplica.

Cum pot verifica statusul bagajului meu pierdut sau intarziat?
Pentru a verifica statusul bagajului pierdut sau intarziat, contactati biroul de bagaje pierdute al aeroportului sau sunati la Call Center-ul TAROM pentru informatii actualizate.

Exista vreun tarif special pentru zborurile internationale?
Tarifele pentru zborurile internationale variaza in functie de destinatie si sezon. TAROM ofera reduceri si oferte speciale, care pot fi accesate online sau prin agentiile de turism.

Cum pot plati pentru bagaje suplimentare?
Pentru a plati pentru bagaje suplimentare, trebuie sa achitati costurile la momentul rezervarii online sau la check-in, fie online, fie direct la aeroport.

Cum se efectueaza check-in-ul pentru zborurile internationale?
Check-in-ul pentru zborurile internationale se poate face online, pe site-ul TAROM, sau la aeroport, cu cel putin 2-3 ore inainte de ora de plecare, pentru a asigura suficient timp pentru procedurile de control de securitate si vamal.

Ce trebuie sa fac daca nu am pasaportul valid pentru un zbor international?
Pentru zborurile internationale, este necesar sa aveti un pasaport valabil. Daca pasaportul nu este valabil, nu veti putea calatori. Verificati valabilitatea documentelor inainte de calatorie.

Ce documente sunt necesare pentru a calatori intr-o tara din afaceri?
Pentru zborurile internationale, veti avea nevoie de un pasaport valid, vize, si orice alte documente suplimentare necesare conform cerintelor tarii de destinatie.

Cum pot verifica daca am toate documentele necesare pentru un zbor international?
Pentru a verifica documentele necesare pentru un zbor international, consultati cerintele de intrare in tara de destinatie pe site-ul oficial al TAROM sau la agentiile de turism care ofera informatii actualizate.

Ce trebuie sa fac daca un zbor a fost anulat sau intarziat din cauza unei conditii meteo nefavorabile?
Daca un zbor este anulat sau intarziat din cauza conditiilor meteo, TAROM va oferi asistenta pasagerilor, care poate include cazare, mese si rambursari, in functie de circumstantele specifice.

Cum pot plati pentru un serviciu suplimentar, cum ar fi alegerea locului sau un pachet de masa?
Puteti plati pentru servicii suplimentare, cum ar fi alegerea locului sau pachetele de masa, direct pe site-ul TAROM, la momentul rezervarii sau prin Call Center-ul TAROM.

Cum pot rezerva un loc la clasa Premium Economy?
Pentru a rezerva un loc la clasa Premium Economy, selectati aceasta optiune in timpul procesului de rezervare pe site-ul TAROM sau contactati agentia TAROM pentru asistenta.

Care sunt conditiile pentru transportul de produse periculoase?
Pentru transportul de produse periculoase, exista reglementari stricte stabilite de autoritatile internationale de aviatie. Contactati TAROM inainte de calatorie pentru a verifica ce produse pot fi transportate si in ce conditii.

Cum pot modifica informatiile din rezervarea mea online?
Modificarile informatiilor din rezervarea online pot fi facute doar prin Call Center-ul TAROM. Este important sa modificati detaliile inainte de data calatoriei pentru a evita taxe suplimentare.

Cum pot obtine o rambursare pentru biletele neutilizate?
Pentru biletele neutilizate, contactati agentia TAROM care a emis biletul sau obtineti informatii suplimentare apeland numarul (004) 0800 500 131. Rambursarea se va efectua conform politicii TAROM si termenelor stabilite de conditiile tarifare.

Ce se intampla daca am achizitionat bilete pentru o familie, dar nu pot calatori?
Daca nu puteti calatori, trebuie sa anulati sau modificati biletele pentru fiecare membru al familiei.

Servicii oferite

Pe site-ul Tarom, pasagerii pot accesa o varietate de servicii utile:

Rezervare bilete online
Tarom ofera un sistem de rezervari online rapid si usor de utilizat, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Utilizatorii pot cauta zboruri, alege destinatia si serviciile suplimentare dorite, precum locuri speciale sau bagaje suplimentare.

Check-in online si pe mobil
Tarom permite pasagerilor sa se inregistreze online cu 30 de ore pana la 1 ora inainte de zbor. De asemenea, pasagerii pot utiliza serviciul de check-in pe mobil, care le trimite cartea de imbarcare direct pe telefonul mobil, economisind astfel timp la aeroport.

Serviciul SkyPriority
Acesta este disponibil pentru pasagerii din clasa First si Business, precum si pentru cei care sunt membri SkyTeam Elite Plus. Acest serviciu ofera prioritate la imbarcare si acces rapid la diverse facilitati din aeroport.

Alte servicii suplimentare
Printre serviciile optionale se numara alegerea locurilor preferate, selectia meniului la bord, transportul animalelor de companie sau adaugarea echipamentelor sportive si a bagajelor suplimentare.

Caracteristici unice

Tarom se remarca printr-o serie de caracteristici unice care contribuie la o experienta de zbor de calitate.

Salonul Business
Pasagerii care zboara la clasa business sau cei care beneficiaza de statutul SkyTeam Elite Plus pot avea acces la Salonul Business din Aeroportul International Henri Coanda. Acesta ofera facilitati precum internet Wi-Fi, bufet si bar, si un mediu confortabil pentru relaxare inainte de imbarcare.

Cardul BT Flying Blue
In colaborare cu partenerii sai din programul de fidelitate Flying Blue, Tarom ofera carduri de fidelitate care permit pasagerilor sa acumuleze puncte pentru fiecare zbor si sa beneficieze de diverse avantaje, inclusiv accesul la servicii exclusive si reduceri la bilete.

Sistemul de rezervari online optimizat
Tarom pune la dispozitie un sistem de rezervari online eficient, care permite cautarea rapida a zborurilor si finalizarea rezervarilor intr-un timp minim. Platforma este simplu de utilizat si accesibila pe orice dispozitiv conectat la internet.

Site-ul Tarom reprezinta o platforma completa si accesibila, care pune la dispozitia pasagerilor toate informatiile necesare pentru o calatorie comoda si eficienta. De la rezervarea biletelor pana la servicii suplimentare precum check-in-ul online sau SkyPriority, Tarom isi dedica eforturile pentru a oferi pasagerilor o experienta de calitate.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *